onsdag 10 november 2010

Hujedamej!

Vilken vecka! Jag tänker inte spara den bland "mest minnesvärda". Men i morgon är det torsdag-snart-fredag-snart-lördag. Jag har dessutom börjat på två sugiga böcker den senaste veckan och de är inte ens värda att nämnas med namn men ibland blir jag bara så €&%"€()/ (jag svär bara på riktigt i undantagsfall) provocerad av att förlag lägger pengar och tid på s-k-i-t! You know it when you read it (dessutom kommer iallafall en av personerna - märk väl att jag inte använder ordet författare - säkert tjäna en hel del pengar).

En av böckerna finns nu i en affär nära dig ... tyvärr!

2 kommentarer:

Fr Ful sa...

Nästan som ett inlägg på Fulbloggen! Det är bra, säj ifrån!

Jessica Kolterjahn sa...

Blä! Jag ska förläna dig med information när vi ses nästa gång - som jag förresten hoppas blir snart. Jag hoppas att stamrenoveringen går undan! Sen blir det fest hemma hos er - capish!