onsdag 16 december 2009

Jisses!

Jag torkar jobbsvetten ur pannan. Jisses vad mycket jobb det har varit den senaste månaden! men i dessa tider är jag verkligen tacksam att jag har ett jobb. Mina före detta kollegor verkar ha det mycket svårt på jobbmarknaden just nu - men jag är övertygad om att så bra och kompetenta männsikor snart blir uppslukade avv jobbmarknaden.

Som tur var har jag handlat färdigt julklapparna - nästan. Jag har en grej till min pappa kvar och en hemlig sak till. Hm ... gnugga knölarna, vad ska det bli, vad ska det bli?

Själv önskar jag mig ett odramatiskt år men det vet jag att jag kan säga hej då till redan nu. Men lite spänning håller blodet varmt.

Anekdot: Idag tapade jag ett paket på posten och Carolina Gynning var snäll att plocka upp det åt mig. jag hade inte känt igen henne om hon inte hade pratat med mig... rösten avslöjade hene.

2 kommentarer:

http://tittelina.blogspot.com sa...

Hej! Vet du att du var med i GP, tror det var i söndags (eller möjligtvis i lördags)? De rekommenderade din senaste bok som bra julklapp!

Jessica Kolterjahn sa...

Hej Ethel,

Nej, det hade jag inte en aning om! Vad roligt! Och tusen tack för att du tipsade om det. Måste kolla upp det!

Jessica