fredag 4 december 2009

Läs absolut inte det här!

Jag har upptäckt en viktig sak - man behöver rejält mycket tid för att skriva en bra blogg. Please, send me to blogg-school. Jag erkänner - jag har bloggångest. Man ska vara lite lagom smårolig, eller säga väldigt kloka saker. Jisses. prestationsångesten slår klorna i mig och jag önskar att jag hade minst en heltid för att kunna skriva en bra blogg. Eller - hemska tanke - är det så att mitt liv inte är tillräcklit spännande. Milda makter som min dotter Lilla H skullle ha sagt.
Fast å andra sidan så vill jag ju inte vara så personlig på bloggen så jag hamnar lite i rävsaxen. Jag kan berätta att mitt nya romanprjekt är MYCKET spännande och VÄLDIGT svårt. Jag kan berätta att mitt liv har gett mig både vuxenacne och högt blodtryck. Jisses! Wanna share my life?

1 kommentar:

Fr Ful sa...

Se där! Både lite humor och skräck!
E-gurrl