fredag 19 februari 2010

Tacka vetja tulpaner!

Hela dagen har jag städat och fejjat i huset inför visningen på söndag (fast vi hade en pytteliten visning idag för en kund som skulle bort på söndag). Phew vad mycket jobb det är. Jag får skämmas, men många ytor i källaren har inte sett en våttrasa sedan jesu tid. När vi tog över huset så var det så mycket som skulle göras att vi inte haft en suck att ägna oss källaren. Det märktes. Jisses. Jag träffade även på en spindel som var lika stor som Aragon i Harry Potter. Jag är glad att jag lever.
På alla homestylingbilder ser man alltid den eviga liljan. Nä, tacka vet jag tulpaner. Ikväll köpte vi röda tulpaner till köket - som har rött kakel och vita till vardagsrumemt - som har vita väggar. Det och tända ljus ska nog bli finemang. Håll tummarna på söndag och måndag.

2 kommentarer:

Mitt liv som lycklig... sa...

Låter strålande. Jag håller alla mina tummar!!

Anonym sa...

och det gick ju strålande