måndag 30 augusti 2010

Sinnesfrid + köksrenovering

Sitter ute på torpet - har precis varit ute i skogen och plockat lingon som kanske kan räcka till en burk. Mer hann det inte bli eftersom jag väntar anticimex som ska göra en besiktning på torpet. Men i helgen ska vi åka hit igen och då ska det bli mer lingon eller svamp eller vad vi kan hitta.

Vi har renoverat köket i torpet. Min fenomenale far har varit här och hjälpt mig - kaklat och klinkat (egengjord böjning av att lägga klinkers) har jag gjort med mina egna små fingrar. Vad tycks om förändringen?

5 kommentarer:

Mitt liv som lycklig... sa...

Coolers!

Mitt liv som lycklig... sa...

Coolers!

Lindsey sa...

Meeeeeeen va duktig du är... det blev ju jättefint

Per sa...

Snyggt! Blir imponerad av de som är händiga och kan själv.

Anonym sa...

Jessica, I'm impressed! har du vägarna förbi Kristineberg så är du välkommen att renovera här också! Du har ett kök till ditt förfogande :) Sofia - kollegan