måndag 29 december 2008

Australia

Spenderade söndag kväll på Heron City, och med att se Australia. En riktigt svulstig matinéfilm. Inte Nicole Kidmans bästa roll, men hon är alltid bra (okej, kanske inte i några av de tidigaste filmerna, men efter att jag såg henne i To Die For, så har hon alltid fått min röst). Jag tycker om att Nicole Kidman kastar sig från den ena ytterligheten till den andra - från Margot at the Wedding (ångets) till Australia (biosvulst). Nu har jag läst att hon ska spela i The Danish Girl, vilket ska bli spännande att se.


Håller på med det sista på min bok nu. Ska lämna manus innan vi flyger den 3:e så att jag verkligen kan slappna av i värmen (vi hoppas på värme iallafall).
Det är med blandade känslor jag gör en sista genomläsning, stryker och lägger till. Nu måste jag ju släppa den ifrån mig, och efter det ligger den utanför min kontroll. Bye bye baby ...

Inga kommentarer: