onsdag 15 september 2010

Motion yay!

Eftersom min tid för motion nu krympt till noll har vi införskaffat en motionscykel - eller det var egentligen min sambo som vill ha den till sig men inget hindrar ju mig från att nyttja detta vidunder. Det har resulterat i att jag har motionerat två gånger mer än noll. Yay!

Vad har hänt mer - vi har har skaffat världens gulligaste kattunge som låg tryckt mot mig hela natten i natt. Det är säkert eftersom jag alltid är något skeptisk till husdjur. Hon försöker vinna mitt hjärta. Why is she trying so hard - it's already hers!

Jag längtar till helgen eftersom vi ska åka till torpet.

Hur går det med skrivandet - eh - i mitt huvud skriver jag jättemycket. Verkligen!

Rapport avklarad. Check!

1 kommentar:

Anonym sa...

kattunge???? Jessan du förvånar mig... Annika har verkligen gott inflytande! Det finns ju inget gossigare än när de ligger och trampar och spinner på en... och helg i torpet... hur lyxigt låter det på en skala???