söndag 19 september 2010

Tråkig gubbmusik

Jag är hemskt ledsen, men jag förstår inte hypen med Lars Winnerbäck. Jag vet att jag sticker ut hakan nu - men för mig är det lika tråkigt som Ulf Lundell. Tråkig gubbmusik helt enkelt. Jag måste ha missat något väsentligt för han når helt enkelt mig. Det blir bara en stor snarkning från min del. Tur för Lars Winnerbäck att jag verkar vara den enda som tycker så här.

Annars har helgen gått i slapphetens tecken - vi har varit i stugan och haft det väldigt skönt (vi hann till och med en underhållande pärlkurs i Strängnäs). Vi lyckades även få till ett besök på Mary's Café som vi har sneglat på sedan vi köpte torpet. Det var mysigt, trevligt och väldigt gott. Nästa sommar kan jag se att vi kommer hänga där en hel del.

3 kommentarer:

Lady Miss Anna sa...

Vi är två! Lasse Winterdäck är outsägligt tråkig! Jag fattar heller ingenting av hans musik.

Anonym sa...

Då är vi tre ... jisses så tråkig musik. Alla låter är ju likadana!

Lasse Whinerbäck brukar jag säga .. :)

Jessica Kolterjahn sa...

Man kanske helt enkelt inte är av det rätta virket ;)